Sjuk =/

Jävla skit, jag som trodde att allt var bättre idag, men fasen så fel jag hade. I morse trodde jag att jag bara var lite trött, men strax efter att jag hade skrivit förra inlägget började jag må skit igen.. så lilla Jenny fick snällt gå hem från jobbet och bädda ner sig i soffan :'(

Nu ska jag försöka kurera mig en stund tills älsklingen kommer och tar hand om mig, sen får jag se om jag orkar ta mig upp till mamma&pappa och träffa familjen.

fasen, har ju lovat att ta kort på lägenheten och lägga upp.. Monika, du får nog snällt vänta en dag till =) Men jag lovar, det kommer såfort jag orkar :)


Ne, nu blir det viiiiila.

Sabina,. väntar på ett sms från dej, är såååå nyfiken :)

Postat av: Monika

vääääääääääntar med spänning :D

2009-07-23 @ 22:54:29
URL: http://monikafriberg.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0