ja men jösses!

Höll på att få panik ett tag, min internet dosa var spårlöst försvunnen och skulle betala mina räkningar, då får man lite halvt panik! Men som tur var så hittade min älskling den.. JÖSSES vilken tur :)

Har jobbat hela dagen och har fortfarande några timmar kvar, men det har gått ganska fort, var nere i stan och shoppade lite, hittade en tröja och en väska.. jätte fina. Är nöjd.

Och gumman, tänker på dig.. finns här. tvivla inte en sekund på det. <3

Nu ska jag jobba dom sista timmarna, sen ska jag hem och ta en dusch, slappa i soffan och bara inte göra något alls.. ska ta kort på vad jag har köpt också, så att ni får se :)

Postat av: Bina

Wiiihooo! Gumsilumsan! =D Jag är ju så kär så ja blir alldeles tokig! och ja saknar DIG så jag blir alldeles tokig av det oxå! Fan, du vet väl hur jävla bäst du är va?! jag hoppas aldrig du glömmer det. Nu går jag snart av mitt arbetspass. Givetvis chattat med Micke hela natten =D Muaaahaha! Hoppas du får en kanon bra dag på jobbet. Tänker massvis på dig! Ja för att du är en sån underbar vän helt enkelt som man värdesätter och uppskattar otroligt mkt! Nåja... Pusssssss! =D

2009-07-28 @ 05:59:59

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0