29 juli

Har haft en hääärlig dag idag.. Vaknade och gjorde mig iordning, sedan upp till Veronica där jag, hon och Lina fikade lite, sedan efter MÅNGA om och men kom vi ut till stallet, gjorde iordning hästen (vilket jag kan nu, stolt) sen red vi, en lååång runda. Och det gick faktiskt riktigt bra.. tyckte även Veronica...

Från Facebook
Veronica Lovèn: Va duktiga ni var tjejer! Gick ju kanon bra är stolt över er! =)

Det är faktiskt underbart att rida, ska vi allt göra om snart igen!
Men efter det var det bara att hem och duscha, sen åka och hämta Frida och Marie i sandared.. galningarna hade gått från sandhult till sandared och var ganska trötta, vilket är förståligt.
Sen har vi bara suttit hos Frida och tjötat en massa skit.

Nu ska jag sortera lite tvätt, sen ska jag nana kudden :)

Postat av: Marie

Haha en aning trötta :P

Ja är helt slut idag ^^ Så det kan gå :)

2009-07-30 @ 15:49:49
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0