27 juli

Nämen shit, vilket underbar helg jag har haft!

I fredags åkte jag och Emma först till Gbg på dagen, shoppade lite (ganska lite) hehe, hittade mig ett par diesel jeans, för jävla snygga. Sedan på kvällen, ganska oplanerat blev det lite öl, först här hemma hos oss, sen vidare ner till stan och lilla torget. Satt och tjötade och drack ännu mer, även lilla Eric kom också :) Vid 1 tiden, drog vi oss vidare till Tonic och kikade läget, fasen.. det var rätt roligt där också.. förrutom folk som ska knuffas och hålla på. Men vilken oplanerad toppenkväll :)

I lördags kom bror med familj på dagen, dom kikade lägenheten.. sen åkte vi upp till mamma och pappa och fikade lite. Sedan var det bara att åka hem och käka och börja fixa sig, hämta Emma och Elias.. sen vid 6 började folket droppa in här igen. Förfestade ett tag, sen dog vi ner och bowlade.. och jag kom 3a ;) Inte illa asså! haha..
Efter bowlingen drog vi upp hit igen, mer förfest.. och sedan ner till krogen. Härligt!

Har haft två SJUKT roliga kvällar, med väldigt underbara människor. TACK!



Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0