21 juli

Ne usch, nu har jag gått och blivit lite sjuk =/ Inge bra alls, känns dock inte heller som att det går åt rätt håll.

Denna helgen har varit relativt lugn, i fredags åkte jag Jim, Veronica och Daniel ut i D:s båt, åkte till någon udde där vi grillade och tjötade en massa skit. Det blev verkligen en lyckad kväll, med underbara människor. Härligt att umgås med folk som inte bara sitter och snackar skit om alla andra!

Sen hela helgen har det mest varit jobb, i lördags åkte jag hem och la mig direkt när jag hade slutat, var helt död och såå förkyld. I söndags kom Emma till oss och lekte lite, gjorde varm smörgåstårta och kikade lite film :)

Men dagen igår var nog värst i sjukväg, vaknade halv 11 och det kändes som om jag inte hade sovit något alls, så jag gick och la mig på soffan och kikade tv.. och stensomnade igen =/
Sen var det bara att börja tvätta och åka med Emma till knalleland, vi hittade allt lite fina saker. Sen direkt efter det åkte jag ut till Frida.. MYCKET trevligt måste jag säga. Drack massa kaffe, tjötade maaassa skit, handlade lite, fikade och sånt =)
Sen väl hemma blev det såå mycket mys med min underbaraste i heeela världen. Finns verkligen ingen bättre. PUNKT!

Just det.. finns en väldans massa jag skulle vilja skriva här, så mycket som DU har gjort mig det senaste.. så mycket folk gör fel just nu. Snackar skit hit och dit och alla möjliga.. och sen så.. ah.
Förstår faktiskt inte vad folk håller på med. Jag har märkt vilka som är riktiga kompisar och inte, det är underbart! Jag vet precis vilka jag ska bry mig om och inte.. vissa stannar kvar medan andra helt plötsligt försvinner.. kul när man har ställt upp så mycket på folk hela tiden! Man får ju inte ett skit för det.. det är inte en riktig kompis.


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0