Kicki <3

Har suttit och snackat med min Kicki i någon timme nu, har beklagat oss ganska redigt om man säger så.
har även kommit fram till en grej som vi båda sagt ska bli ändring på nu, MÅSTE! Har nog inte riktigt insett att det kanske är så illa.. =/

Det är alltid lika skönt att prata ut med henne, skulle nog aldrig kunna öppna mig så mycket för någon annan. Man känner sig säker och trygg. Och det är ju så det ska vara när man pratar med kompisar. Med andra vet man aldrig hur mycket dom går runt och babblar till alla andra sen! Massa kärlek till min Kicki <3

Postat av: Angelica

svar: det var så lite så! :)



Jag önskar att jag hade en sådan vän som man kan prata allt om :)

2009-02-21 @ 10:44:15
URL: http://killerduck.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0