fredagen den 13

Än så länge har det inte hänt ngt, men peppar peppar.. dagen är ju inte slut ännu.

I morse, kl 8 var man hos tandläkaren och fixade en tand jag råkat bita av, mindre mysigt. Efter det drog jag och hämtade Lanja, så blev det solning och efter det träning. Det är såååå underbart nu när man verkligen kommit igång.

Nu är jag dock helt slut, känner för att lägga mig och sova, men icke.. ska städa mitt rum och sedan är det dags för jobb igen, får glädja mig med att det är helg snart iaf.
Och i morgon är det alla hjärtans dag =) woohoo..

Måste även säga att jag hade en väldigt trevlig eftermiddag på stan med Sandra igår, supermysigt verkligen. Man har så mycket att prata om när man inte setts på ett tag.

Får även passa på att säga Grattis till Claes som fyller år idag =)

Nu ska jag fixa det sista innan jobbet.

Postat av: Kicki

Du är utmanas i min blogg.

Direktlänk ---> http://kristinschelin.blogg.se/2009/february/utmanad.html

2009-02-13 @ 19:49:46
URL: http://kristinschelin.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0