7 februari

Jag börjar bli förkyld =(

Usch jag vill verkligen inte bli sjuk nu, skulle tränat imorse innan jobbet, men när jag vaknade rev det i halsen och jag var dunder snuvig. Så jävla typiskt asså!

Men man fick iaf masa sig till jobbet, Kicki kom och hälsade på mig en stund innan jag skulle gå, tjötade lite skit.. det gjorde min dag =) Hon var snäll och körde ner mig också ;) hehe..

så nu har man jobbat sedan i morse och slutar först om ca 2 timmar, är helt slut.

Funderar på att sola sen, men jag vet inte?! haha.. vill ju inte vara så här blek längre. Attans.. det får nog bli lite solarium iaf. Man känner sig fräschare om inte annat.

Jobba tidigt i morgon också, hoppas dagen går fooooort.. för på måndag kommer min älskling hem igen.. och SÅÅÅ som jag saknar honom nu =(

Förresten.. han ringde innan, i bakgrunden hörde man när Takida repade.. vilket as! ;)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0