20 februari

God kväll =)

Idag har jag verkligen varit seg i princip hela dagen, lite kaffe har gjort susen. Men nu känner jag hur ögonlocken blir tyngre och tyngre. =/
Jobb, färgat håret, knalleland/systemet och sedan bakat med mamma. Gjorde en såååå god kladdkaka, dock gick den sönder.. så vi åt upp den =) Meningen var att jag skulle haft med mig den till Kicki i morgon.. men ska baka en ny!

Nu är jag TRÖTT! väntar på att älsklingen ska komma, vilket dock blir om någon timme när han har nördat färdigt sig med Fifa.

jag däremot ska ligga i min underbara säng, kolla på mitt nya favorit program "Lipstick jungle" och flöta chokladen jag fick av min baby.
I morgon bitti blir det träning, så jag behöver inte ha någon ångest ;)


Ja, det var nog allt från mig idag... eller. en sak till, jag har blivit beroende av tradera ;)

Postat av: elina nilsson

Hej, såg din blogg.

Den var jättefin, gillar den mycket!

Kolla gärna in min också.

2009-02-22 @ 19:50:08
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0