2 februari

ÅTERIGEN, har jag varit otroligt upptagen med annat, ber om ursäkt. Händer väl ändå inte så mkt roligt i mitt liv. Minns knappt när jag skrev senast.. men jag kan ju dra helgen lite fort.

I lördags blev det kalas i falköping för Zebastian som fyllde 3, var väldigt trevligt faktiskt. På kvällen blev det utgång med min baby. Förfestade hos hans syster, sedan drog vi alla till harrys. blev verkligen en lyckad kväll och jag hade otroligt kul.

I söndags fyllde pappa år, så vi firade honom lite. claes kom på dagen, satt och tjötade i några timmar till kl 5 då Jim kom, då blev det käk.. sen nyponsoppa och glass och efter det tårta. GOTT  =)

Senare på kvällen blev det bara mys med min baby.

Idag har det varit jobb, 11 timmar.. nu är jag trött. Har även hunnit leka med min Kicki. Käkat lite gott ;) Nu ligger jag i älsklings säng och väntar på att han ska komma hem från edguy konserten. han vet inte att jag är här.. hoppas han blir glad ;)

På onsdag åker han till Åre, är borta i flera dagar.. kommer kännas tomt och konstigt.. kommer ju sakna honom massa =( BLÄ!

Postat av: Sara

Det är inte lätt när de lämnar oss ensamma kvar sådär! =P

2009-02-03 @ 12:53:37
URL: http://forsbergforsberg.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0