18 februari

Idag har det verkligen varit en seg dag och aldrig får jag sova ut heller, vilket jag känner att jag verkligen hade behövt. Orkar inte stressa mer och känna att det är 100 saker jag måste göra hela tiden. Det gör mig nedstämt, sur och lättirriterad.

Var på möte tidigt i morse, två timmar.. och efter det hem, käkade lite och så.. sen var jag tvungen att åka och jobba tidigare. Han knappt koppla av, vilade en stund innan. Men blev då inte piggare.

Nu slutar jag strax, det ska bli jävligt skönt.. hem och sova. Men uuuuuh, jag känner mig fortfarande stressad, men nu vet jag inte varför eller över vad =S

Och det blev så fel innan ... så fruktansvärt fel. Det skulle bli en rolig grej, en överraskning, men det gick mest åt skogen. Så kan det vara. Orkar inte lägga ner mer energi på sånt känner jag =/


Jag och bästis <3

Postat av: Kicki

Tur att allt löste sig baby! <33

2009-02-19 @ 10:12:28
URL: http://kristinschelin.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0