17 februari - <3

Idag är det en väldigt speciell dag, av två anledningar.

Min älskade bästa kompis Kicki fyller 19, STORT GRATTIS MIN ÄLSKLING!
och...
Idag är det 5 månader sen jag och Jim blev ihop, myspys!

Har inte skrivit på några dagar, så kan börja med helgen.

I lördags var det alla hjärtans dag, super mys. Fick en jääätte söt nalle av min älskling. På dagen kikade vi lite möbler, hittade två olika soffor, kunde inte bestämma oss =P
Sen på kvällen var vi med Jims syster och hennes kille, lagade god mat och kollade melodifestivalen. Sedan kom det lite mer folk och det blev lite alkohol och sen krogen en sväng.

I söndags var vi på kalas hos Jims morfar, sen åkte vi och köpte soffan vi bestämt oss för. den är verkligen SUPER fin! Kommer bli bra det här. Myste och så på kvällen.

Igår lekte jag med min Kicki.. åt på Max där vi träffade Claes, Hampus och Jesper.. tjötade lite skit med dom. Sen drog vi och kikade när Jim spelade match.

Idag har jag jobbat, ska vila lite nu och sen ska jag ut till Kicki och fira henne lite.. så ska hon få resten av sina presenter också. Ska även försöka hinna träffa min baby en stund ikväll =)

Postat av: Helen

Grattis på er 5-månaders dag syster. Älskar dig puss

2009-02-17 @ 17:07:31
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0