11 februari

Åh vad jag börjar störa mig mer och mer på folk. Folk som tror att dom är störst, bäst och vackrast.. när dom i själva verket inte alls är det. Folk stör sig på såna som dig, jag vet flera stycken som inte tål det. Och vem fan gör det? Det är såna som du som kommer leva ensamma resten av livet, för ingen orkar med dig.

Sen så tycker jag det är grymt irriterande med folk som kallar sig för ens kompisar, men som inte beter sig som kompisar. Baraför att man skaffar kille är man helt plötsligt tråkig och automatiskt så får folk för sig att man sitter inlåst med honom 24/7.. så är det inte! Jag umgås med dom kompisar jag vill umgås med, när jag vill. Så det kanske är så att jag inte orkar träffa dom som skiter i att höra av sig när man har skaffat kille.
Som tur är vet jag vilka som är riktiga och vilka som bara hör av sig om det är ngt speciellt.

Jag är kär, så jävla kär.. men jag prioriterar mina kompisar LIKA mycket som när jag inte hade kille.


Nu är det snart dags att dra och träna.. SHIT, jag gick upp 07:15 idag för att jag skulle äta och sådär innan träningen. Och då är jag ändå ledig hela dagen. Här slöar vi inte!

Postat av: Jana | FRÖKEN GRÖN

Fin blogg du har!

2009-02-11 @ 09:02:06
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/
Postat av: Kicki

Jim borde vara sur på mig istället för att de är jag som är med dig 24/7 ist ;)

2009-02-11 @ 11:33:14
URL: http://kristinschelin.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0