20 december

Jag har kommit på hur många gånger jag lovar att skriva, men aldrig gör det. Jag är URKASS på att skriva blogg. Förvisso händer det väl mycket spännande i mitt liv.. men inte alltid man hinner eller har lust till att skriva.

Idag kände jag för att skriva av mig lite.. dels för att det är skönt och dels för att jag inte har ett skit att göra ;)

Ozzy har blivit dålig igen, "benhinneinflamation".. växtvärk för den som inte förstår. Trodde inte att man behövde behandla växtvärk. Men det ska man tydligen. Fick åka till veterinären igår, då han knappt kunde stå på sina ben. 2000 fattigare. TACKAR MAN FÖR! Men huvudsaken är att mammas bebis blir bra :) Han fick smärtstillande.. och i morgon ska vi tillbaka och röngta honom.. får hoppas att det går bra. Dom skulle behålla honom där över dagen iaf.
Och vi som ville gå ut och busa med honom i snön!

Snart är det jul.. men trots att det är vitt överallt har jag inte den minsta julkänsla. Konstigt. Men jag längtar ändå. Det är så underbart när hela familjen är samlad. Helen med familj kommer även på julafton, vilket är ett STORT plus :)
Men nu är det ju 3 familjer.. min, jims och så jag, Jim och Ozzy. Så det blir lite flängande.. men det gör verkligen ingenting alls :)
Skönt att man har varit klar med julklapparna så länge iaf.

Ne.. detta kan bli hur långt som helst. Får försöka skriva lite oftare.

Men en sak är VÄLDIGT viktig. Och det är att jag har världens underbaraste kille.. verkligen!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0