6 april - kväll

Låååång dag har det varit idag, men fan så roligt jag har haft.
Tränade ju i morse, sen hem till mamma och hämta, bil.. duscha, hämta mamma och Michaela.. knalleland.. köpte nya skor ;) Sen åkte vi hem och lämnade mamma och vidare till stan. Kicki joina.. och sedan kom även Sandra, det var väldigt trevligt.. tjöta massa skit och dricka lite kaffe är aldrig fel ;)

Köpte även ett linne i stan.. SÅÅ snyggt verkligen ;) Fast det är ju mer party linne..

Sedan drog jag och Mischa hem till mig och käkade, hon fick även se lägenheten.. var roligt att höra att hon tyckte den var fin =) Sen kollade vi på Jims träning en stund, i brist på annat.. men det var bannemej trevligt =) Sedan blev det att vi körde hem henne till Fristad.

Och ja ... nu sitter jag här, ska strax hoppa i säng tänkte jag. Blir en lång dag i morgon också! Och i morgon får jag min biiiiiiil =)

Tack Mischa för en trevlig dag! <3
Bebben, du är bäst ... tack för att jag kan prata med dig om allt och för att du stöttar mig. Jag älskar dig <3


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0