5 april

Oh herregud, det var ju snart 1 månad sedan jag skrev blogg. Men jag har varken orkat eller haft speciellt mycket lust, har varit mycket annat nu.

Har iaf kommit iordning ganska ordentligt i lägenheten och det är härligt, den har verkligen blivit jätte fin. Har verkligen kommit igång ordentligt med träningen och det är ju jäkligt positivt eftersom jag brukar vara ganska lat i vanliga fall =D

Och dessutom har jag hittat en bil som jag ska köpa, riktigt fräsch är den.. och dom som har sett den tycker att det är skit fin, men jag lägger inte ut någon bild förrän den verkligen är min ;) Kul att se att vissa kan vara glad för ens skull iaf =D

Jaa, nu har jag jobbat hela helgen.. var på cirkus igår, fy fan vad roligt det var, över förväntan kan jag lova. - Härligt!

Åh, jag har hittat så otrooooligt fina skor jag MÅSTE ha, så i morgon lär det bli en shoppingrunda ;)

Vet inte om jag har så mycket mer roligt att berätta just nu, ska fixa lite bilder på lägenheten någon dag snart.

Och ja, åter igen lovar jag att uppdatera MYCKET oftare ;)

Postat av: Fia- mamma till Nova

Ser fram emot bilderna på eran lägenhet :)

2009-04-06 @ 00:06:47
URL: http://annsofieakesson.blogg.se/
Postat av: Kicki

De va på tiden :D Leka imon ?????? :d

2009-04-06 @ 02:25:21
URL: http://kristinschelin.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0