22 april

Igår fick jag reda på en rolig nyhet =)
och jag längtar faktiskt, så myyysigt!


Igår han jag faktiskt inte med så mycket, jobbade till 3, lagade mat.. sen åkte jag upp till mamma och pappa. Skulle byta bil, men pappa var inte hemma.. och kom hem först vid 18:30 eller ngt =O haha.
Sen var jag tvungen att åka och köpa skruv och grejjer så jag kunde få upp våra skoställ inne i garderoben. Så nu äääntligen får jag plats med mina skor utan att behöva knöka ihop dom =)

Dags för jobb då snart igen.. ikväll ska jag med mamma och pappa på öppet hus!


Postat av: Sandra

Hej gumman, saknar dina inlägg. Tänkte kolla hur du gjort för att få såndär som räknar hur många som varit inne på din blogg? skicka ett mejl på facebook gärna =). Puss

2009-04-26 @ 21:00:22
URL: http://borasflicka.blogg.se/
Postat av: Anonym

skriv lite oftare jenny =)

2009-04-29 @ 21:53:19
URL: http://monikafriberg.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0