21 april

har faktiskt inte hänt så mycket dom senaste dagarna. Jobbade ju hela helgen =/

Men i söndags på jobbet var vi duktiga och tog oss en låååångpromenad till knalleland, kikade runt lite och åkte sedan hem igen. Alltid skönt att ta sig en promenad.
När jag kom hem blev det mys med älskling, har ju inte hunnit träffa honom på hela helgen. Har faktiskt inte haft tid att göra ett skit på hela helgen.. och igår jobbade jag 11 timmar.. fyya! 35 timmar på 4 dagar.. TRÖTT!

Idag fick man inte heller sova ut, ska iväg om en stund.. i eftermiddag ska jag upp och byta bil med pappa, så han ska ta med sig min i morgon.. det är ngt fel på den. Trodde det behövdes göras en hjulinställning.. men det var tydligen inte det. Den drar väldigt mycket åt höger nu när vi har satt på dom breda däcken. =/

Ne nu måste jag skynda mig =)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0