18 april

Tjohoj ;D
Denna veckan har ju gått otroligt fort, jesus.
Får dra den lite kort.

I onsdags lekte jag med Kicki, var i knalleland och drack kaffe, såg en hemsk olycka =/ Sedan åkte jag upp till mammasen&pappsen, claes kikade på mitt ljud, han och pappa fixade även med lite lampor och sånt. Sedan blev det byte till sommardäck och fräscha fälgar =D

I torsdags myste jag och Bebben, var ute på picknick.. sedan hem och myste med en film =)

I går hade jag och älsko varit ihop i 7 månader =D.. blev en sväng på stan och kikade lite kläder. Sedan hem.. då blev det bestämt att vi skulle grilla.. så jag åkte och hämtade Emma, drog och köpte lite gott, sedan hem och monterade ihop elgrillen, vilket vi klarade jävligt bra ;) Började grilla.. sedan kom Jim & Freddan och joinade oss.. efter ett antal timmar kom även Kicki & Eddie.. satt hemma hos oss och tjötade. Sedan blev det en sväng ut till Almenäs för att kolla till småungarna.. dock hade dom redan åkt.. men jäävlar vad folk det var.. och mörkt, hur fan såg dom varandra liksom?!
Sen var Kicki snäll och körde hem oss.. och så blev det sängen =)

Nu ska man jobba hela helgen, inge roligt, men det blir ju lite pengar.. och det behövs alltid =D

FAAAN, fick parkeringsböter igår också, jävla skit.. har fan stått där i flera veckor utan att ngn brytt sig, måste vara ngn liten tant som stört sig och inte har ngt bättre för sig.. som har ringt =/ ÅÅÅÅH!

Postat av: F R I D A - Philips mamma

Det är så typiskt gamla tanter som har för mycket fritid. Man blir så jäkla trött på dom!

2009-04-19 @ 23:47:32
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0