13 april

Då var denna helgen också över. Men den har verkligen varit toppen!

Påskafton:  Efter att ha gjort lite mummsig frukost åkte jag och Jim först till kyrkogården, la lite blommor och sådär.. sedan vidare till knalleland, där jag köpte en "chinokjol" och jag fick även en pike t-shirt av min baby! =)
Sedan åkte vi hem, solade lite.. och vidare upp till mamma och pappa för lite påskmat. Trevligt, blev en promenad i det vackra värdet och så.
Sen hämtade vi upp Jims kompisar och körde dom till ngn fest. Åkte sedan ut till Kicki där det hade gjorts upp en påskbrasa.. så mysigt.
Sedan åkte vi in till stan, behöver ju inte gå in närmre på vad vi gjorde ;) Kicki var väl inte så nykter =) haha!

I söndags var jag helt dööd, man kunde tro att det var Jim som hade festat men jag som fick bakfyllan. Men efter att gjort sig i ordning lite och käkat så drog vi till Knalleland där vi träffade Emma. Satt och tjöta och åt glass, kikade även lite i affärer. Sen blev det spice´n rice och lite käk.. på kvällen kom mamma och pappa förbi på lite kaffe, dom ville se hur det hade blivit i lägenheten =) Dom stannade några timmar.. sen drog vi ut med bilen en sväng, upp till pickesjön.. sen blev det hem, kolla färdigt på en film och sedan sova =)

Nu ska jag strax bege mig till jobbet igen, jobba 11 timmar.. men idag är det ju bra betalt så ;)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0