8 augusti

OMG vad jag verkligen inte har skrivit i min blogg på länge.
Men hur fan ska man hinna det när man aldrig är hemma?

Det har hänt mycket nu på sista tiden, alldeles för mycket för att jag ska orka rabbla upp det här. Kan ju skriva lite om det senaste veckan.

Hmm ja förra veckan var det väl mest jobb och så var jag med Ellinor.. Tessan också för den delen. I torsdags var jag med Jocke, väldans trevligt.. gick och käkade lunch, solade och kikade runt lite i affärer, sedan åkte jag till honom och plockade ihop lite mer av mina saker.. jag är inte snabb.. Men vi hade trevligt.
Hmm vad har jag gjort mer.. minns inte.

Men i lördags blev det iaf kalas på dagen ute hos Frida, för lille Philip fyllde ju 1 år, dock var jag så jävla stressad och hann inte alls stanna så länge som jag hade velat, var tuvngen att åka hem med bilen och shit.. och sedan hämta Ellinor i knalleland, för vi hade lite bråttom i slutet.
Fixade oss och så, sedan firade vi Tessan som fyllt 20 på kvällen.. fick låna Jims lägenhet snäll som han är. Vi käkade kinamat och sedan blev det utgång.

Igår låg jag bannemej HELA dagen, Jim åkte vid 16 för att spela match och efter det kom Ellinor, vi käkade pizza och chips.. sedan somnade vi i varsin ände av soffan haha..

Idag har det bara varit jobb.. och sedan en sväng för att träffa Ellinor istan.



sååå, nu lovar jag att försöka skriva lite oftare ;)

Postat av: F R I D A - Philips mamma

.. du har inte funderat på om det kanske är september nu? ;)

2008-09-09 @ 14:50:32
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0