24 september

Ohoj, då var man i Götet igen hos systeryster. börjar faktiskt känna mig ganska hemma här =) Flytt till Göteborg.. JA TACK!

Kom hit igår, har mest tagit det lugnt, blev lite shoppande igår.. och även idag =P
Igår köpte jag mig ett par leggins, en ny kjol och knästrumpor.. hur fint som helst.

Idag åkte jag och Madeleine in till Gbg och träffade Ellinor en stund, medan Helen stannade hemma och njöt av lite "egentid". Blev lite shoppade idag med.. ett nytt linne och en ring som jag ska ha i "pluppen" i örat sedan.. skit snygg!

Ikväll har jag färgat min systershår.. mörka och blonda slingor, var fan jobbigt., men blev iaf fint. Färgade min lugg brun också.. eller underhåret av luggen, syns inte speciellt mycket. men skitsamma.

I morgon blir det till att åka hem till trista Borås igen, måste ju jobba. På kvällen får jag iaf träffa min underbara <3

Nu ska jag strax sova, måste upp ganska tidigt imorgon!

Postat av: Helen

Hejsan syster..=)

Tack för min "egentid" som jag fick idag de va skönt men jag visste inte va jag skulle göra, kändes tomt som bara den när ni va istan. Tack för att du kom, känns underbart att ha dig här.madeleine e galen i dig ju..=) Du får komma ner snart igen syster, kommer sakna dig & bli lessen när du åker imorron.. =(

Älskar dig puss på dig

2008-09-25 @ 00:01:24
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0