11 september

jaha och igår skulle jorden gått under, men inte fan gjorde den det. Det hade väl varit lika bra så hade jag sluppit alla falska människor. Haha seriöst så tycker jag att det är pinsamt, nästan så jag skäms för din skull. Du måste verkligen må dåligt över att vara dig själv, fast det vet vi ju alla redan att du gör. Patetiskt. Jag har iaf ett liv, jag har mina vänner, ett jobb och en underbar familj. Vad har du? Nae, precis. Dags att växa upp! Igår var jag duktig, var ute och gick innan jobbet, så träningen har kommit igång.. sedan var det jobb hela långa dagen. När jag kom hem var Claes uppe en sväng och hälsade på. trevligt. Sedan bar det av för att träffa Ellinor en stund och sedan hämta Jim och nana där =) Tack gode gud för att det finns vettiga människor. Idag är det jobb, efter jobbet ska jag fan hem och sova. Sedan ut och gå med Ellinor ikväll. Gott!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0