ursäkta

Jag vet inte vem fan du tror att du är! Men kom fan inte och tro att du kan döma folk innan du vet vad du snackar om! Du är inget annat än en dum jävla hycklare och mytoman! Du skapar en egen bild om vad du tror och vad du tänker och gör det till din egen lilla "sanning"! Det är inte bara jag som tycker så! Utan många utav dina närmaste vänner, dom vågar bara inte öppna käften.. Du är inte värd ett skit! Det enda du är bra på det är att snacka skit!

Mvh en nära vän



Nu fick jag detta som kommentar på mitt lilla "arga" inlägg.
Men då kan jag bara säga såhär.. för det första du är inte ett dugg bättre, STÅ FÖR VEM DU ÄR!
Och dessutom, hur kan du ens öppna käften om du varken vet vad eller vem jag snackar om? Hur kan du säga att jag ljuger om en sån sak när du inte vet vem personen jag skriver om är?!
Och dessutom hur kan du säga att du är en "nära vän", om du nu hade varit så jävla nära, så hade du nog knappast tagit detta här, utan kommit direkt till mig. Är det vad du kallar vän? Och om du nu säger att det är många av mina närmsta vänner som tycker såhär.. så kan du ju för det första säga vilka som är mina närmsta vänner och för det andra säga vilka det är som inte vågar öppna sin käft.

TACK!

Postat av: Anonym

vi har känt varandra å jävla många år men du verkar inte bry dig. vi var vänner sen vi gick i 9:an men jag ska inte lägga mig i längre!!! fan!!

2008-10-14 @ 23:13:30
Postat av: Sandra

Mytoman och hycklare? Jenny? Då känner du inte jenny alls. Hon är alltid ärlig och säger va hon tycker. Men de är kanske du som lyssnar på va du vill höra. Skitsnack finns överallt, har du inte fattat de än så får du vakna upp. För Skitsnack är precis va du själv håller på med. Och att jenny inte skulle va värd ett Skit? För oss riktiga nära vänner är hon värd allt i världen.

2008-10-15 @ 10:02:54
Postat av: Din Kicki

Skit i vad alla skriver hjärtat! Den som kommenterar det fega anonyma inlägget är inte värd ett skit. Du är den bästa vännen man kan ha. <3

2008-10-15 @ 10:51:14
URL: http://kristinschelin.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0