Överraskning

Nu har vi varit och handlat lite, ätit.. väntar på att Robert ska komma hem så att jag och Helen kan gå ner och träna. Ska bli HUR underbart som helst.

haha en sak som är lite sjuk är att ALLA mina kompisar ska toffla i helgen.. haha känns hur jävla skumt som helst =D

Jag har mkt planerat  nu framöver, blir kalas i helgen, på måndag ska jag och mamma åka till Gekås och på Tisdag ska jag och älsklingen åka till Lager.

Och vet ni vad som händer mer på tisdag? Kl 19:00 för att vara exakt? hmm.. ja det kan ni fundera på, för jag tänker inte säga ngt =D
Så ni får allt fundera tills på tisdag!


Nu ska jag slappa tills vi ska dra och träna!

Postat av: Kicki

Ja är ingen toffel ;)

2008-10-23 @ 19:22:17
URL: http://kristinschelin.blogg.se/
Postat av: En som följer din blogg.

Låter som en förlovning eller en resa som är på G på tisdag ???

Du och din kille verkar vara så bra ihop och ha så mysigt.

Hoppas det håller länge,länge,länge det är du värd efter dina förhållande :)

Du skulle tappa ögonen om du visste vem jag var som läser din blogg ;)

Men jag är en tjej,så mycket kan jag ju säga.

Hade jäte bra nu....

2008-10-23 @ 20:52:17

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0