Kväll - 2 oktober

Händelserik dag, har inte varit lugnt en stund.

Åkte och handlade lite med mamma, för hon fick för sig att baka bullar, vilket är uppskattat! Var inte längesedan hon bakade, men så mycket folk det är här hela tiden så går det ju åt =)

Sedan blev det en snabb sväng hem, käkade lite.. sedan kom Jocke och hämtade mig, drog till stan för jag skulle byta mitt smycke i örat, så nu har jag en guldring, hur fint som helst.
Efter det drog vi och solade.. testade drop-in solarie.. var faktiskt hur jäkla bra som helst. Ska defenitvit göras igen. Jaa och sedan åkte vi hem till mig, drack kaffe och tjötade lite skit.. fick nybakta bullar av mamma också.

Sedan har det bara varit jobb hela kvällen, som vanligt. Men men..

Nu ska jag sova upp tidigt i morgon!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0