Kväll - 14 oktober

Denna dag har varit totalt fullspäckad.. nästan ;)

Jobbat hela dagen, långpass.. 11 timmar, ohoj!

När jag kom hem var Claes här och hälsade på, han gick nyss.. snäll som han är så körde han ner mamma till jobbet på vägen hem =P

Har precis pratat med min älskling lite, ååh saknar redan faktiskt.. visst är det härligt att vara nykär? Känns ändå som om jag har känt honom i flera år, konstigt va? Men gaah så härligt det är att trivas så bra ihop med någon! Har nog aldrig hänt mig innan. <3

Nu ska jag strax dra på mig mysis och sticka ner till mammas jobb och sola lite, orkar inte vara någon blekfis, perfekt när man kan sticka ner dit.. inte alls långt heller, tar ävl ca 5-10 minuter att gå. Shit tänk när jag jobbade där, fan vad nära man hade till jobbet asså!

Nae nu ska jag sluta tjata.

Längtar tills på torsdag <3


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0