hmpf

Fick en kommentar av "En som följer din blogg." igen.. vilken var både snäll & gullig. Du verkar känna till mig rätt så bra?
Är jäkligt nyfiken på vem du är nu.. så du vore himla gullig om du berättade =D


Ja, nu har vi iaf varit iväg och tränat en timme.. och jäklar vad underbart skönt det var. Blir mer i morgon.
När vi kom hem la vi ansiktsmask i form av avokado, super bra för huden!

Så nu blir det lite kvällsmat.. vanilj yoghurt och honungsmelon. Mumms, jag är hungrig.

Blir nog sängen rätt tidigt idag, för i morgon ska jag orka upp tidigt =/

Postat av: En som följer din blogg.

Stå på dig Jenny....

Verkar vara många som är avundsjuk på dig och din kille.

Men låt inte det förstöra.

Om inte jag kommer ihåg fel så har det alltid varit folk som klagat och tjötat massa skit om dig.Just därför att dom vill vara som dig.

Man kan ju säga att du är en "Bitch" om man inte känner dig då. Men sådan måste man vara här i BORÅS annars blir man för sviken av folk....

Men när man väl lär känna dig så är du ju jätte rolig och snäll.Hade bra!!!!

Du måste vara en stolt moster iallafall :D

2008-10-24 @ 14:27:07
Postat av: Helen

Hmmm syster jag vet nog vem de kan vara som skrivit detta inlägg till dig bara så du vet =)

Du e den bästa mostern till vår madeleine!!

Älskar dig, kan säga att så här långt e namnet ****** på denna person som de är!!



Puss&Kram

2008-10-24 @ 15:50:58
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

heej! Kolla in min blogg:) kommentera gärna!

ha en kanon dag/kväll!

2008-10-24 @ 16:01:57
URL: http://gaddii.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0