Förbannad

Vad är det för fel på en del brudar?!

Nu tänker jag skriva ett sådant där inlägg igen, men det skiter jag i, för att bete sig på det här sättet är sjukt. Till och med för att vara du!

Man lurar inte killar på det sättet du har gjort, skämms du inte? Gör du allt detta för att han ska stanna kvar hos dig och inte göra slut? Du bestämmer i princip vilka han ska umgås med, vad han får göra och inte. Vadå, vill han åka och hälsa på en kompis, sova där.. låt han göra det.. baraför att ni är ihop behöver ni inte umågs dygnet runt.
Han har gett upp allt för dig, han har typ inga kompisar kvar.. och dom han har kvar vet precis vad du håller på med.. han har berättat allt för dom.
Men hur dum kan han vara som stannar kvar? enligt mig behöver man inte vara ihop bara för att man har en unge ihop..

du vet precis hur det kommer att bli, lämnar han dig.. så står du där utan något alls. Vill du leva ett liv där du kontrollerar din kille, ljuger för honom och bestämmer över honom?! SKÄMMS DU INTE?

Tycker så synd om honom, hoppas han inser.. för du förtjänar honom inte.

Postat av: Anonym

Jag vet inte vem fan du tror att du är!

Men kom fan inte och tro att du kan döma folk innan du vet vad du snackar om! Du är inget annat än en dum jävla hycklare och mytoman!

Du skapar en egen bild om vad du tror och vad du tänker och gör det till din egen lilla "sanning"!

Det är inte bara jag som tycker så! Utan många utav dina närmaste vänner, dom vågar bara inte öppna käften..

Du är inte värd ett skit! Det enda du är bra på det är att snacka skit!



Mvh en nära vän

2008-10-14 @ 21:35:19
Postat av: vickan arturén

håller med dig jenny!

2008-10-17 @ 14:49:54

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0