Fattar ingenting

Postat av:
vi har känt varandra å jävla många år men du verkar inte bry dig. vi var vänner sen vi gick i 9:an men jag ska inte lägga mig i längre!!! fan!!


Ärligt talat om det nu skulle vara så, varför kan du inte vara såpass ärlig och säga vem du är?

Fick fina kommentarer av mina underbara, åhh gud vad jag älskar er <3

Postat av: Sandra
Mytoman och hycklare? Jenny? Då känner du inte jenny alls. Hon är alltid ärlig och säger va hon tycker. Men de är kanske du som lyssnar på va du vill höra. Skitsnack finns överallt, har du inte fattat de än så får du vakna upp. För Skitsnack är precis va du själv håller på med. Och att jenny inte skulle va värd ett Skit? För oss riktiga nära vänner är hon värd allt i världen.

Postat av: Din Kicki
Skit i vad alla skriver hjärtat! Den som kommenterar det fega anonyma inlägget är inte värd ett skit. Du är den bästa vännen man kan ha. <3


Jag har världens bästa kompisar, inget snack om saken! Ni är underbara.. dom bästa man kan ha. Fick nästan tårar när jag läste vad ni skrivit. All kärlek till er <3



Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0