9 oktober

Nu ska jag kort sammanfatta de senaste dagarna.
Hmm, i tisdags jobbade jag och sedan kom Jim och hämtade mig, på kvällen lekte jag lite med Kicki och hennes lover.. och sedan blev det mys med älsk och sängen.

Igår tog jag mig en sovmorgon och väntade på att baby skulle komma hem, sen när han kom drog v hem til mig en snabbis, sedan åkte vi och handlade lite.
Gjorde sedan tacos och kikade på Iron man, hur bra som helst var den! Sedan följde jag med när han skulle tatuera sig, Ellinor kom också.. så vi tjötade lite skit. Sedan hem och myste massa!

Idag, jaa fan idag ska jag och Kicki åka till Gbg, eller rättaresagt Kungsbacka och freeport, shoppa jävlar :D Det ska bli så jävla roligt, tycker massa om att vara med min Kickiliiten <3
Sedan ska vi till systeryster och hälsa på också, woohooo!


Nae nu får väl jag göra mig iordning, så att jag är klar när Kicki ska hämtas =D


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0