8 oktober

Nu börjar jag bli ganska trött på folk som kommenterar och i stort sätt säger till mig vad jag ska skriva och inte. Denna kommentaren fick jag:

onödigt att blotta det över huvud taget då kanske. är väl inte det man vill läsa i någons blogg nåt som är menat för EN speciell person då kanske du kan skriva det till personen i fråga eftersom det verkar vara en sak mellan er o inte dina läsare. med tanke på hur meningarna är skrivna och lackande stavning ser det mest ut som ett påhopp utav frustration. kanske bättre att skriva några rader i word o lägga på skrivbordet om du måste få ut skitsnacket i text. känns väl fel att använda en blogg till att skriva om någon okänd person då det är dig bloggen ska handla om

Och detta blir mitt svar:

Nu är det såhär, att detta är MIN blogg.. och i min egna blogg är det väl ändå mening att jag ska få skriva vad jag vill? Och vad är du för person att dömma som sitter och kommenterar, men inte ens kan skriva ut ditt egna namn.. utan kommenterar anonymt? Just av den anledningen tycker jag inte att du borde yttra dig, eller klaga på någon annan.
Jag står för vad jag skriver, men du kan inte ens stå för vem du är.

Och vem har sagt att bloggen endast ska handla om mig? Det har jag aldrig sagt, jag kanske använer bloggen som en dagbok. Jag kanske använder den för att skriva av mig.. oavsett vad det gäller.

Om det inte passar dig, så tycker jag inte ens att du borde läsa. För ingen kan säga till mig vad jag ska och inte ska skriva.


Jag tänker fortsätta skriva vad jag känner för i min blogg, så för er som inte accepterar det, SLUTA LÄS NU!!


Postat av: Emma

ROCK ON! The bitch bite´s back ;)

kram kram

2008-10-08 @ 12:40:28
URL: http://lillamini.webblogg.se/
Postat av: F R I D A - Philips mamma

Herregud, har folk inget att göra på dagarna eller?

Finns faktiskt roligare saker att göra än att störa sig på vad Jenny skriver.

Sen så förstår jag fan inte varför hon inte ska få skriva vad hon vill? Jag tror knappast att Jenny bryr sig om vad en obetydlig person här i världen säger om att "jag tycker inte att du ska skriva sånt här i din blogg"... Pts.. Skaffa ett liv :D

2008-10-08 @ 12:55:01
URL: http://fridadrotz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var ett försök att påverka. att skriva ut skitsnack i en blogg är ju lite som att slå på nån som ligger då personen kan ju aldrig kan försvara sig och alla läsare får Jennys version av saken.

Insåg inte att det var så viktigt att göra det så du blir så upprörd. du får skriva vad du vill i din blogg då får du ockås acceptera kommentarer

2008-10-08 @ 14:20:37
Postat av: Jenny

jag accepterar kommentarer, från folk som vågar stå för vilka dom är =)

2008-10-08 @ 15:56:22
Postat av: Helen

Men va fan e de för fel på den som skriver anonymt inlägg? Stå på dig syster!! Att inte denna person bara kan sluta skriva för Jenny får skriva va hon vill i sin blogg ingen ska säga till hene va hon får skriva lr inte för hon är självständig & kan ta sina beslut själv!!

2008-10-08 @ 17:27:21
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja Jenny är självständig och behöver nog inte andra som lägger sig i roligt för er att ni har en blogg läsa bullshit i iaf

2008-10-08 @ 18:19:16
Postat av: Jenny

haha men okej du verkar inte ha något speciellt roligt liv. så lägg ner för fan.

Jag är självstandig, sedan att jag har kompisar som stöttar mig, är det något fel? Du kanske är avundsjuk?

Hmm ja något fel är det på en person som FORTFARANDE inte kan stå för vem den är.

2008-10-08 @ 19:56:52
Postat av: Helen

Men du som e anonym kan väl för f*n skriva ut ditt namn för du verkar ju inte ha ngt roligt liv iaf!! Kan säga att min systers blogg e kanon bra att läsa men kan bara säga såna som DU är ju inte riktigt kloka!! Skriv ditt namn & stå för den DU är!!

2008-10-08 @ 20:01:14
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0