7 oktober

Ja nu var det tänkt att jag skulle sammanfatta helgen lite, så jag får väl göra det ;)

Helgen tillbringades i Gbg hos systeryster men min älsk, vilket var väldans trevligt.
Vi drog till med en "liten" fylla, vilket slutade med att jag och min syster stod och halsade ur lakritsshot flaskan, en viss person låg inne på toan och spydde.. medans den sista (Jim) fick hålla koll på oss. haha.. Men jävlar vad roligt vi hade.
Var på kalas hos Jims släkt och sådär i lördags, himlans trevligt!

I söndags var det dags för hemfärd, Jim skulle spela match. När jag kom hem fick jag åka och hämta bakruskandidaten Kicki.. haha sedan drog vi ut och kollade på matchen.. sedan "myskväll" hos mig. Kollade på en sketa bra film. Sedan nanade hon hos mig.

Ja och nu i veckan händer det väl en massa saker som vanligt =)


Fick en fråga om varför jag inte skriver vem personen i mitt förra inlägg är, men varför ska jag göra det?! Jag tänker inte sitta och skriva ut ett namn och "blotta" den personen för alla. För den personen vet mycket väl om att jag menar henne.

Postat av: Anonym

onödigt att blotta det över huvud taget då kanske. är väl inte det man vill läsa i någons blogg nåt som är menat för EN speciell person då kanske du kan skriva det till personen i fråga eftersom det verkar vara en sak mellan er o inte dina läsare. med tanke på hur meningarna är skrivna och lackande stavning ser det mest ut som ett påhopp utav frustration. kanske bättre att skriva några rader i word o lägga på skrivbordet om du måste få ut skitsnacket i text. känns väl fel att använda en blogg till att skriva om någon okänd person då det är dig bloggen ska handla om

2008-10-07 @ 18:13:45

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0