6 oktober

Haft en kanonhelg, men den kan jag berätta om sedan.

För just nu förstår jag mig verkligen inte på folk, varför lägga sig i andras liv, varför ens bry sig om andras? Om du nu är så himla mogen som du säger, så lägg ner allt. Skit i det. Bry dig inte ens liksom. Jag fattar inte..
Allt ska verka så himla perfekt på utsidan.. men det blir bara pinsamt för dig själv när alla vet hur det egentligen ligger till. Vi skämms nästan för din skull asså. Att men människa kan göra sig till åtlöje på det sättet, det är helt sjukt..

Jag tänker hellre på mig själv än att offra allt för en kille, för ens kille är inte allt i livet. Jag skulle aldirg i hela mitt liv få för mig att mestadel av min lön till min kille.. jag skulle aldrig vilja ha en kille som säger att jag jobbar för lite och inte tjänar tillräckligt.. jag skulle aldrig vilja ha en kille som förnedrar mig, som låter mig gå utan mat. ne fy!


BTW, jag är EGO.. för jag gratulerar mig själv på namnsdagen =D wooohooo!
Men ego är bra =)

Postat av: Helen

Grattis min underbara lillasyster på din namnsdag =)

Madeleine ropa efter dig igår när hon vakna & leta efter dig. Älskar dig syster puss

2008-10-06 @ 14:22:43
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem skriver du om i din blogg o varför skriva allt det där när det inte står vem det är menat till?

2008-10-06 @ 18:39:37

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0