31 oktober

Gooood morgon (nästan)

Har faktiskt redan varit vaken i någon timme. Väntar på att Kicki ska komma, sen ska vi leka. woohoo. men hon är lika seg som vanligt, hon skickade sms vid 10 och skrev att hon bara skulle äta och så.. nu har jag hunnit dammsuga hela huset, städa badrummet + mitt egna rum. Och fortfarande har hon inte kommit.. haha.
Nu tänkte jag ta och sminka mig lite, platta håret.. och packa det sista. Jaa, för det blir Gbg i helgen.. då jag ändå inte har något att göra i Borås.. alla ska typ ut idag, men min förkyldning tillåter mig inte att gå ut =/

Men men, i eftermiddag blir det då avfärd till Götet (igen).. men denna gången följer älsklingen med =) Wiihoo. Var ett tag sen vi gjorde något en helg så.
Men nästa helg är däremot planerad utgång.. om det blir som vi planerat vill säga. Ska bli roligt. Var fan längesedan jag var ute nu. Över en månad sen.. det hade ni inte kunnat tro om mig va ;)

Jaa, fan undra när Kicki kommer i sin lilla frallybil.. haha måste ta ett kort på den och lägga in sen, jävlar =D

Pappa har varit duktig och bytt till vinterdäck på min audi också, så nu jävlar är det bara att köra!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0