30 oktober

Fy farao vad kallt det har varit ute idag, det är 40 minuter sedan jag kom hem, men jag kan lova att mina fötter fortfarande är som två isbitar =/

Jaa denna dagen har varit seg, lång och allmänt tråkig. Vaknade första gången imorse när älsklingen gick upp, somnade sedan om och vaknade nästa gång av att pappa pratade i telefon. Så det var bara att gå upp.

Sedan la jag mig i sängen och latade mig, kollade ett avsnitt av Gossip girl och sådär.

Sedan hade jag "hemma-spa" Tog ett fotbad, la ansiktsmask.. rakade benen med min epilator. Så nu känner man sig lite fräschare trots att jag är dunderförkyld =/ BLÄÄ på det!

Så var det dags att bege sig till jobbet, tiden har gått i slomotion idag.

Och nu är jag bara allmänt hängig och deppig, så nu ska jag bege mig till sängen, gosa ner mig och kolla på "Desperate" Wiii..



I morgon blir nog en mer spännande dag ;)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0