29 oktober

Hello =)
Har inte haft tid att skriva på några dagar då jag inte har varit hemma.

I måndags var jag och mamma på Gekås och shoppade loss. Var fan kö in, fick stå i säkert en halvtimme. Men trevligt hade vi och shoppade massa roligt.
På kvällen begav jag mitt till Kicki, kollade film, dippade morötter och gurka. Dock mådde jag piss

Igår åkte jag Kicki & Micha in till stan, stackarn fick vänta på oss hur länge som helst =/ Men till stan kom vi iaf, shoppade lite saker till Kickis rum och sådär. Sedan åkte vi upp till Jim.. lämnade Kicki & Micha i d-fors.. och sedan åkte jag och baby till lager. För en gångs skull så hittade jag faktiskt något, köpte två par jeans ett linne och en tröja =)

Jaa och efter det, blev vid halv 7.. så tatuerade jag mig =D Wooho, den blev hur jävla snygg som helst!


Idag har jag lekt med Kicki, åkte dit vid halv 11 imorse eller något, så idag har vi fixat och donat i hennes rum och det blev verkligen skit fint! Var inne istan en sväng, hämtade lite saker och käkade på Max.. vi tyckte att vi förtjänade det =D Raaaacer bil körde vi också, jävla ballt.. haha det var skit roligt att köra den. En liten renault 5:a =)

Nu är jag hemkommen från Kicki, snart kommer älsklingen och då blir det mys. Men nu måste jag hoppa in i duschen!



Min nya =)

Postat av: Helen

Hej syster, de e ok att du åt på max du förtjänade de =)

Fin tatuering puss

2008-10-29 @ 20:12:49
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0