26 oktober

Redan söndag.. jag har inte sovit alls bra inatt, har varit fruktansvärt täppt i näsan och haft så jävla ont i halsen. vaknat flera gånger. Sedan ringde älsklingen inatt två gånger också.. fast det gör ingenting, var ju  ändå mer eller mindre vaken =P Han var lika söt som vanligt.

Idag är det även hemfärd som gäller, om ca 2 timmar för att vara exakt. Och då ska jag få träffa baby =)
Imorgon blir det Gekås med mammsen och shoppa en massa.


Jag är faktiskt ganska trött på dig och ditt skitsnack nu. Är du typ mytoman eller något, eller vad är det frågan om?! Jag vet bäst själv vad jag har sagt och gjort, så de så.
Lika bra du lägger ner och försöker att sköta ditt eget "liv".

Postat av: M

Vem menar du????? VA inte så hemlig hela tiden ;)

kramis

2008-10-26 @ 12:02:29
Postat av: Kicki

Mamma ska hämta mig i stan är det väl planerat ;)

2008-10-27 @ 11:14:22
URL: http://kristinschelin.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0