25 oktober

Jaha då har denna dagen också snart gått.

Har varit på kalas i Falköping idag, det var trevligt. Käkade, fikade och spelade Guitar Hero, woohoo! Var rätt nice faktiskt. Dock tappade jag min mobil i toaletten.. eller tappa och tappa.. hade den i fickan på kjolen och helt plötsligt hörde jag bara "plumms".. hmm vad fan var det.. JÄVLAR, min mobil =/

Jaja, men som tur är så funkar den faktiskt. Men dock är det nog dags att inskaffa en ny om ett tag.

Nu är jag i Gbg hos systeryster igen. Efter dessa kalla nätter i deras lägenhet har jag även gått och blivit dunderförkyld, så nu sitter jag här med mitt jäkla te ihopp om att snart må bättre i halsen =(

I morgon blir det hemfärd på eftermiddagen och så ska jag träffa älsklingen min. Fast jag vill ju inte smitta honom =/


Postat av: Kicki

Haha har du lyckats tappa den igen ;)

2008-10-25 @ 21:12:12
URL: http://kristinschelin.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0