22 oktober

Idag har jag varit leeedig, så jäkla härligt men har ändå haft fullt upp.

Har varit och shoppat med mamma, lite presenter, mineralfoundation och kläder till mamma, även jag köpte en tröja, kunde inte hålla mig ;)

Nu sitter jag hemma ska strax till älsklingen, han ska bjuda på mat, GOTT ;) har fan inte käkat på hela dagen.
Har även packat färdigt för att bege mig till Gbg.

Nu ska jag lägga in lite ny musik på mitt usbminne =)

Fick dessa kommentarer idag:

Postat av: En som följer din blogg.
Du LISA OLSSON eller vad fan du nu hette. Det låter som om du vill förstöra mellan Jenny och hennes kille.
Tror inte du heter Lisa utan bara är en avundsjuk jävel... Ska du inte bara ta och dra och hitta en egen kille kanske?????? Finns sånna jävla fjortisar i Borås....
Någon som håller med???

Postat av: Kicki
Du om jag håller. Jag tror inte heller att denna Lisa finns. Så omoget så de finns inte. Jenny & Jim är massa fina ihop :)



Jag skulle gärna vilja att du "en som följer din blogg" berättar vem du är =)





Postat av: ej från båros!

Men snälla små boråsare, lär er svenska!!! Det finns inget som heter "är MASSA fina ihop". Det är väl fjortis om nått.



Det är ju nästan så att man skäms!

2008-10-22 @ 23:14:44
Postat av: F R I D A - Philips mamma

Men "ej från Båros!" för det första så heter det Borås.

Och låt dom skriva som dom vill, varför bryr du dig? Varför lägga ner energi på att störa sig hur dom stavar?

2008-10-23 @ 08:06:31
URL: http://fridadrotz.blogg.se/
Postat av: Jenny

Och vad fan ska du skämmas över? är det ditt problem? Det är skillnad på talspråk och skrivspråk om du inte visste det =)

2008-10-23 @ 09:20:15
URL: http://jennythoren.blogg.se/
Postat av: F R I D A - Philips mamma

Skriver, mena jag inte stava ;P

2008-10-23 @ 10:20:07
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0