21 oktober

Sista dagen att jobba, fy fan vad underbart måste jag bara säga!

Igår var det självklart jobb på schemat, hela jäkla dagen. Men sen fick jag ju leka med min Kicki. Färgade hennes hår, vilket blev riktigt fint tyckte jag. Sedan nanade hon här. Han inte göra speciellt mycket =/

Idag har jag varit på möte, eller någon slags "utvecklingsdag" och sedan var vi ute och käkade på Thai Silk, hur gott som helst. Nu sitter jag hemma innan jag ska dra mig till jobbet =(




"Lisa Olsson" ...  vem fan e du? =S

Postat av: En som följer din blogg.

Du LISA OLSSON eller vad fan du nu hette. Det låter som om du vill förstöra mellan Jenny och hennes kille.

Tror inte du heter Lisa utan bara är en avundsjuk jävel...

Ska du inte bara ta och dra och hitta en egen kille kanske??????

Finns sånna jävla fjortisar i Borås....

Någon som håller med???

2008-10-22 @ 12:41:24
Postat av: Kicki

Du om jag håller. Jag tror inte heller att denna Lisa finns. Så omoget så de finns inte. Jenny & Jim är massa fina ihop :)

2008-10-22 @ 17:14:09
URL: http://kristinschelin.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0