2 oktober

Wooho, jag är uppe tidigt trots att jag inte börjar jobba förrän 15:15, helt otroligt =)

Idag händer inte allt för mycket, tänkte dra och sola sen så man slipper se ut som en blekfis.. ska även dra och byta mitt smycke i örat tänkte jag, är på tiden.. och det kommer bli sååå fint!

Ja och i eftermiddag ska jag jobba, hela kvällen lång. Sedan blir det väl hem och sova eller något.

Haha vilket tråkigt liv man har då =P

Men jag var ju tvungen att skriva blogg, eftersom jag har lovat Kicki att uppdatera VARJE dag.. för nu är det såhär.. att för varje dag jag inte uppdaterar blir jag skyldig henne en cigg.. och så mycket som jag har "slarvat" kan det bli dyrt.. haha.
Fast i helgen kommer det nog bli lite svårt när jag inte är hemma.. Men Kicki.. vi kan väl säga att helgerna är fria? ;)

Postat av: Kicki

Haha bra babe! Såhär ska de se ut! Okej helgerna är fria då ;)

2008-10-02 @ 14:50:34
URL: http://kristinschelin.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0