19 oktober

Söndag, deprimerande söndag!

Igår efter jobbet åkte jag hem en snabbis för att sedan hämta Kicki, sen stan för att hämta upp Michaela. Drack kaffe och tjötade skit, fick även hämta babys plånbok han hade glömt och lämna den till honom. Åkte ut till Frida en stund och sa hej. Sen körde vi Michaela till Fristad. Hände inte så mkt igår helt enkelt.

Fick hämta baby efter krogen, i hans bil.. massa go att köra =D
Kicki var massa snäll som vanligt och väntade med mig tills vi skulle hämta honom. Dock tror jag hon ångrar sig. Shit jobbiga killar borde inte få finnas =P

Idag har det bara varit jobb. Sedan blir det väl hem och sova.
haha låter som om jag har världens tråkigaste liv =P Men just nu är det bara jobb på schemat, men efter tisdag är jag ledig i 8 dagar.


Puss på er

Postat av: Anonym

2008-10-20 @ 14:08:12

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0