18 oktober

Naw vilken mysig kväll det blev igår.
Åkte till min baby efter jobbet, väntade på att han skulle komma hem, sedan la vi oss på soffan, somnade en stund och myste lite. Sedan blev det dusch och sedan till hans mamma och käkade lite, gott =)
Sedan åkte vi upp till mig, tjötade lite, sedan blev det sola. Måste ju bli brun!

Jaa och efter det hem till baby igen, la oss på soffan och kollade "Turtles 1", fast jag somnade och tur var väl det eftersom jag skulle upp tidigt i morses.

Gud vad trött jag var, ville verkligen inte kliva ur sängen. Hade hellre legat kvar och myst hela morgonen.. helst hela dagen! Saknade honom redan när jag hade gått utanför dörren =( BUU!

Nu sitter jag på jobbet och slappar. Efter jobbet ska jag träffa Michaela.. och MIN Kicki <3


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0