17 oktober

1 månad med min baby idag <3


Dagen igår blev mer än lyckad. hade hur trevligt som helst. Jag & Kicki begav oss till Kungsbacka för att shoppa, hittade lite iaf. Köpte en ny tröja, underkläder, ett armband, mössa och en ny plånbok.. Friis & company, hur snygg som helst. (Lägger in en bild sen) Drack även världens goaste kaffe där!!
Efter shoppingen åkte vi till Mölnlycke, där blev det käk hos Kickis farmor och farfar. Sedan blev det hemfärd. Storhandla åt Kickis mamma.. och det var inte lite hon skulle ha. Slutade med att den där jävla vagnen var knökad.. 6 påsar senare och en jävla massa som inte fick plats var vi färdiga.

Älsklingen hämtade mig, sedan blev det hem.. mat, mys och sängen.

Idag är jag TRÖTT, verkligen, fy fan. Vill sova. Men icke.. nu sitter man på jobbet igen, ska jobba till 14:45 och efter det ska jag hem till älsklingen och SOVA i flera timmar. Ikväll blir det mys <3



Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0