16 oktober

Grattis brorsan på födelsedagen =)

Skriver lite nu innan jobbet eftersom jag inte kommer hinna skriva något mer idag. Dagen kommer som sagt att bli helt fullspäckad, inte en lugn sekund.

Nu ska jag strax bege mig till jobbet.. jobba till 14:45 och därefter blir det direkt till Gbg/Kungsbacka. Gissa om jag längtar? Hittade ett par stövlar jag där som jag tänkte kolla på igen, eftersom jag inte hittade dom i Borås =/ Sedan kanske det blir något mer, vem vet?! =)

Ikväll nanar älsklingen här, mumma så mysigt! =)

Ha en bra dag, för det ska jag ha!

Postat av: Kicki

Bara för att vi har 2 år och 11 underbara månader idag babe! <3

2008-10-16 @ 12:12:43
URL: http://kristinschelin.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0