15 oktober

Grattis Jennifer på 5 års dagen =)

Denna dag har inte bestått av så värst mycket, vaknade alldeles för sent idag. Sedan var det bara att sätta igång och städa, sådana där nödvändiga saker ni vet.
Jaa och när det var klart blev det dusch, käka, fixa sig för att sedan bege sig till jobbet, där jag kommer spendera mest tid framöver.

I morgon däremot blir det roligare, först jobb och sedan drar jag och Kicki till Kungsbacka igen för shopping. WOOHOO! Hoppas bara att jag hittar det jag söker. På vägen hem ska vi stanna hos hennes pappa och käka lite. På kvällen ska baby nana hos mig.. så ja, det kommer bli en bra dag!

Nu måste jag sova så att jag är pigg i morgon! =)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0