10 oktober

Dagen igår blev lyckad!
Hämtade upp Kicki sedan begav vi oss till Kungsbacka, efter många om och men och några felkörningar kom vi fram till freeport, dock hittade vi inget. Så istället åkte vi in tll Kungsmässan där vi hittade en massa fint. Så shopping blev det iaf =) Sedan åkte vi upp till systeryster, käkade och fikade.
Hade en supermysig dag! Alltid roligt att vara med min Kickiliiten <3

Idag har jag slöat, sov hos Jim inatt.. vaknade 5 imorse av att han typ hade panik.. stackarn hade tappat sin percing, hittade den dock inte.. men vi löste det ändå.
träffade Sandra i knalleland sedan, gick runt och kikade en massa.. sedan följde jag med henne och handla. Sedan solade jag och lite sånt där.

Ikväll har jag varit och handlat lite med mamma&pappa, nödvändiga saker och massa jag måste ha på jobbet, då jag har kommit på att jag den närmsta tiden mer eller mindre kommer att bo på jobbet typ... jobbar 9 dagar av 10. Jiiippe.. nae?!

Nu sitter jag med färg i mitt hår, blev dock mycket mer än vad vi hade tänkt.. så nu kanske man blir ett jävla ljushuvve?! Får se.. ska iaf nana när detta är färdigt.


God natt!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0