1 oktober

OMG, måste bara säga att tiden går så otroligt jävla fort, vad fan redan oktober.. det betyder att vintern snart är här, att all snö snart är här.. BLÄ!

Idag har jag haft en riktigt bra dag, i morses kom Kicki och hämtade mig, sedan åkte vi och flötade en massa på Max och givetvis tjötade massa skit och skrattade en hel del. Sedan vidare till Maxi för att handla.. haha visste inte att man kunde ha så roligt när man handlade.. tror dom flesta i affären blev lite irriterade =P Sedan träffade vi Jim, som tipsade om en väldigt god glass han tyckte vi skulle köpa, så det gjorde vi.. 5 stycken också.. sedan var vi totalt blåa i hela käften =P
Sedan blev det hem en snabbis för att sedan åka till Viskastrand med KickiLiiten och hänga ett tag =D

Har haft en otroligt rolig dag, var längesedan man skrattade så mycket så så kort tid.. haha.
Har verkligen saknat min KickiLiiten en massa, vi har alltid massa roligt tillsammans. Nu ska vi leka mycket oftare. och nästa vecka blir det Gbg, Freeport för lite shopping =D woohooo!

Nu ska jag nog strax lägga mig, upp tidigt i morgon, fy fan!


Kicki, du betyder massa mest <3
Always and forever.

Postat av: Kicki

Alltid <3 Du är bäst =) Inget skiljer oss åt!

2008-10-01 @ 22:33:14
URL: http://kristinschelin.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0