7 november

Mitt sista inlägg för denna veckan (tror jag).

Jag ska bege mig till jobbet om en stund, var uppe tidigt med älsklingen idag, gud vad snäll jag är =) haha! När jag kom hem igår var han redan här och jösses vad göad jag blev av att se honom.

Efter jobbet kommer han också att vara här, haha! För att hämta mig, jag slutar lite senare än honom och då ska vi följa med hans mamma när hon ska tatuera sig =D mohaaa..
Sedan blir det väl mys och shit innan vi ska på kalas ikväll. (Nana hos älsklingen)

I morgon blir det utgång med Tessan, var riktigt längesedan.. så det ska bli riktigt roligt =D (Nana hos älsklingen) Eftersom bådas pojkar bor på Sjöbo så har vi sällskap dit =)


Så kanske, kanske, kanske.. att jag uppdaterar på söndag. Det är ju faktiskt farsdag då också!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0